Martina Herzmannová

V rodinné firmě se věnuji hlavně budování značek, marketingovému poradenství  a uvádění nových značek na český trh. Zkušenosti v těchto oblastech jsem získala hlavně ve společnosti Henkel v Praze i v Düsseldorfu a také v koncernu Novartis.

Profesní dráhu jsem zahájila v roce 2002 u Henkelu v Düsseldorfu. Odtud jsem přešla do pražské pobočky tohoto koncernu a do roku 2007 jsem vystřídala pozice brand manažerky i key account manažerky v oblasti home care produktů. Zkušenosti mám však nejen na poli FMCG, ale i OTC léků a doplňků stravy. Ve společnosti  Novartis jsem jako senior brand manažerka zodpovídala za marketingovou strategii klíčových OTC kategorií a její implementaci v Čechách a na Slovensku. Podílela jsem se také na řadě krátkodobějších projektů, například na tvorbě nové marketingové a obchodní strategie divize home care společnosti Bochemie, dočasně jsem řídila marketing Zátiší Group a vedla projekt společnosti Herzmann pro firmu Liftec.

Mám stejně jako manžel ekonomické vzdělání. Absolvovala jsem fakultu Mezinárodního obchodu na Vysoké škole ekonomické v Praze a v rámci programu CEMS jsem získala titul Master in International Management (MIM) na  Universitě v Kolíně nad Rýnem. Prostřednictvím řady kurzů jsem se také zdokonalovala v komunikačních a prezentačních dovednostech a v obchodním vyjednávání.

Ing. Martina Herzmannová, MIM.