Skip to content
Herzmann Logo
  • O společnosti
    • Kdo jsme
    • Naši dodavatelé
    • Koho podporujeme
  • Náš tým
    • Jan Herzmann
    • Petr Herzmann
    • Eva Tulachová
  • Služby a řešení
  • Studie a reference
    • Přehled studií
    • Archiv aktualit
    • Naše reference
  • Kontakty
  • Čeština
  • English
  • Menu

Češi a reklama

V minulosti jsem se měl tu čest podílet se na projektu Jitky Vysekalové Češi a reklama. Já sám se dnes už zabývám úplně jinými tématy, projekt ale pokračuje ve spolupráci s výzkumnou agenturou ppm factum research. Kdo má zájem, najde podrobnosti na Češi a reklama – výsledky výzkumu 2022 – ČESKÁ MARKETINGOVÁ SPOLEČNOST (cms-cma.cz) .

Publikováno v Aktuality.

Navigace příspěvku

← Trendový model pro parlamentní volby
Prezentace byznysové komunitě →

Podporujeme

Česká transplantační nadace Karla Pavlíka Konto BARIÉRY VPT Lipno
  • Zásady cookies (EU)
Herzmann © 2013 – 2025
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}