Eva Tulachová

Eva Tulachová

Vyznám se hlavně v brand a trade marektingu a komunikaci značek s jejich cílovými skupinami. Pohybuji se především ve světě rychloobrátkového zboží (FMCG) a maloobchodu. V rodinné firmě mám na starosti hlavně projekty podpory prodeje a produktové komunikace.

Svoji profesní dráhu jsme zahájila v roce 2005 ve finanční divizi společnosti Accenture. Mojí hlavní specializací se však brzy stal marketing. Přešla jsem do firmy Bolton Czechia, kde jsem se v letech 2006 – 2007 podílela především na budování pozice značek Rio Mare a Monini na českém trhu. Nejvíc zkušeností jsem pak od roku 2008 získávala v Unileveru při práci na podpoře lídra trhu - značky Rama a dalších značek tohoto koncernu. V roce 2015 jsem přešla na pozici manažerky vlastních značek společnosti Ahold, pod mým vedením byly na trh uvedeny nové značky Česká chuť, Nature´s Promise a Fresh Bistro. V současnosti působím na pozici brand manažerky ve společnosti La Loraine, která je jedním z předních výrobců pečiva na českém trhu.

Vystudovala jsem italské gymnázium a poté management sportu na FTVS UK v Praze. Jsem absolventkou řady odborných kurzů marketingu a podpory prodeje.

Stejně jako bratra mě baví sport, jezdím na kole, lyžuji, nejvíc se ale věnuji józe. Pomáhám s organizací různých sportovních kurzů pro děti a mládež včetně organizace dětského vodáckého tábora. Ráda čtu, a pokud mi to povinnosti maminky dvou dcer dovolí, ráda chodím na koncerty a do divadel.

Mgr. Eva Tulachová