Vyznám se hlavně v trade marektingu a komunikaci značek s jejich cílovými skupinami. Pohybuji se především ve světě rychloobrátkového zboží (FMCG) a maloobchodu. V rodinné firmě mám na starosti hlavně projekty podpory prodeje a produktové komunikace.

Svoji profesní dráhu jsme zahájila v roce 2005 ve finanční divizi společnosti Accenture a dodnes se podílím i na některých projektech z oblasti controllingu. Mojí hlavní specializací se však brzy stal marketing. Přešla jsem do firmy Bolton Czechia, kde jsem se v letech 2006 – 2007 podílela především na budování pozice značek Rio Mare a Monini na českém trhu. Nejvíc zkušeností jsem pak od roku 2008 získávala v Unileveru při práci na podpoře lídra trhu – značky Rama a dalších značek tohoto koncernu. V současné době se věnuji hlavně analytické a konzultantské podpoře středního managementu společnosti Unilever.

Vystudovala jsem italské gymnázium a poté management sportu na FTVS UK v Praze. Jsem absolventkou řady odborných kurzů marketingu a podpory prodeje.

Stejně jako bratra mě baví sport, jezdím na kole, hraji badminton a squash, lyžuji a věnuji se kanoistice a raftingu. Pomáhám s organizací různých sportovních kurzů pro děti a mládež včetně organizace dětského vodáckého tábora. Ráda čtu, a pokud mi to povinnosti maminky dvou dcer dovolí, ráda chodím na koncerty a do divadel.

Mgr. Eva Tulachová